piątek, 22 lutego 2013

3. Harry

Siedziałaś na łóżku trzymając w rękach list od Amber. Twojej najlepszej blond przyjaciółki. List głosił, że dzisiaj odbędzie się spotkanie klasowe twojej starej szkoły. Teraz już studiujesz.. 
- [T.I]? Dokąd jedziesz?- usłyszałam głos mamy.
- Na spotkanie klasowe mamuś.
- Dobrze.
- Słuchaj. Niedługo powinna być [I.T.P].
- Okej.
Matka szybko opuściła twój pokój. Dziś zobaczę całą moją klasę. I zobaczę go. Mojego byłego. Rozstaliśmy się z powodu mojego wyjazdu. Do tej pory żaden chłopak nie umiał mi zastąpić Harrego. Teraz on jest w One Direction i jest bożyszczem nastolatek. - myślałaś. Westchnęłaś cicho i wyszłaś z pokoju, ponieważ usłyszałaś głos wołającej cię mamy. Pokonałaś drogę dzielącą cię i drzwi wejściowe. Otworzyłaś je a twoim oczom ukazała się rozpromieniona [I.T.P].
- No hej! Gotowa?
- Jasne!
Oby dwie udałyście się do samochodu twojej koleżanki.
- [T.I]! Dzisiaj zobaczysz się z Harrym!
- Wiem. Stęskniłam się za nim.
Jechałyście dość długo, słuchając muzyki i rozmawiając. Gdy dojechałyście do hotelu gdzie odbywał się zjazd, było już dość dużo osób. Wzrokiem odszukałyście stare przyjaciółki i przywitałyście się z nimi.
- [T.I]! Jak ty się zmieniłaś!- usłyszałaś krzyk Amber.
- Ty też! Jak mogłaś przefarbować się z tego pięknego blondu!
- Tak jakoś wyszło.- podeszli do was starzy koledzy. Wśród nich był Harry. Na twój widok cały się rozpromienił.
-Cześć [T.I]!- przywitał się.
- Hej.
- Nasze klasowe gołąbeczki znowu razem.- zawołał jeden z waszych kolegów- Jake.
Na twojej twarzy pojawiły się malutkie rumieńce.
- Nadal wyglądasz uroczo jak się rumienisz.- usłyszałaś głos Harrego. Na szczęście mówił szeptem.
- Dziękuję.
- Chodźcie do środka!- wrzasnęła Amber.
- Ty to zorganizowałaś?
- Tak. To hotel mój i mojego męża- pamiętałaś ślub Amber. Był jednym z najpiękniejszych ślubów na których byłaś. Lubiłaś takie uroczystości. Weszliście do pięknego hotelu. Amber podeszła do uśmiechniętej recepcjonistki i coś jej wytłumaczyła, ta lekko pokiwała głową i zaczęła coś pisać. Wszyscy rozeszliście się po pokojach. Mieliście iść na kolację z klasą o 18. Czekałaś na to spotkanie. Tak dawno się widzieliście. Pokój dzieliłaś z [I.T.P]. Ktoś zapukał do drzwi, wstałaś z łóżka i poszłaś otworzyć. Była to Amber.
- Cześć! Jak wam się podoba pokój?
- Śliczny!
- To dobrze, a teraz opowiadać jak sobie ułożyłyście życie. - odrzuciła do tyłu swoje farbowane włosy i usadowiła sie w fotelu.
- Ja mam narzeczonego- Jamesa i kończę studia medyczne.- odpowiedziała [I.T.P].
- Ja jestem singlem z wyboru i też kończę studia, ale ja plastyczne.
- Z wyboru?- na bladej twarzy Amber pojawił się grymas.
- Taa, ciągle źle wybieram.- stwierdziłaś i wzruszyłaś ramionami.
- Dobra, pomóżcie mi coś wybrać. Wybrałyście dla niej to. Dla ciebie to: to. Równo o 18 byliście w restauracji. Szybko straciliście kontrole nad alkoholem. Nikt go sobie nie szczędził. Rozmawialiście głównie na temat szkoły. Większość dziewczyn szczebiotała do Harrego, jednak on zwracał uwagę tylko na ciebie.
- Chodźcie nad jezioro!- wrzasnęła Amber. Wszyscy chętnie przystali na jej propozycję. Na pomoście było pięknie. Tafla jeziora była gładka i pięknie połyskiwała.
- [T.I]? Możemy porozmawiać? - odwróciłaś się i ujrzałaś Harrego.
- Jasne. - zaczęliście rozmawiać. Po jakiejś godzinie wróciliście do hotelu. Wódka lała się strumieniami co spowodowało, że urwał Ci się film.
Rano: 
Obudził cię straszny ból głowy. A więc kac już cię dopadł. Odwróciłaś się i zobaczyłaś Harrego, śpiącego w tym samym łóżku co ty. Najgorsze było to, że nic nie pamiętałaś.



O matko! Strasznie dziękuję, za miłe słowa! Nie spodziewałam się aż tylu ciepłych opinii. Strasznie mi miło. :)  Szczerze mówiąc to do napisania tego imagina natchnął mnie serial- przystań. ^_^ Wolicie, żebym pisała krótkie czy długie imaginy? O kim ma być następny?  xxx Liczę na waszą opinię zawartą w komentarzach. :)

10 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszedł ten imagin.
    Wolę takie średnie jak ten.
    Planujesz 2 część?
    Następny o Niallu.
    Mogę prosić o dedykację z następnym imaginem ? :)

    Zapraszam do mnie: http://allyouneedislove-onedirection.blogspot.com/ Dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie wiem. Może napiszę drugą część. Jasne, że możesz!

      Usuń
  2. Super,fajnie by było gdyby była 2 część.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie by było gdybyś wstawiła drugą część!! Imagin także świetny!

    Zapraszam na moje opowiadanie:
    http://after-every-storm-the-sun-comes-out.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz napisać drugą część! nie wypada tak kończyć wspaniałego imagina, młoda damo. licze na szczęśliwe zakończenie..
    @nainsver <- mogłabyś mnie powiadamiać na twitterze o nowych imaginach?
    ps: mogłabym dostać imagina z niallem dla mnie? fajnie by było gdyby była z ciąża oraz happy end. ale prosze- nie tak banalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie napiszę dla ciebie imagina z Niallem :)

      Usuń
  5. A ja powiem, że mi wystarczy tylko jedna część HA! <3 xd

    A i czy mogłabym liczyć także na dedykacje? Najlepiej z Louisem, ale nie smutny, bo kiedyś czytałam taki jeden i do tej pory nie mogę się po nim pozbierać. JAK MOŻNA UŚMIERCIĆ LOUISA ;C W każdym razie mimo tragicznego zakończenia, był przepiękny xD Dobra nie przynudzam dłużej ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, widzę, że nie tylko ja z chęcią przeczytałabym imagina z Niallerem. <3
    Ten imagin? Świetny! Miło by było, gdyby pojawiła się druga część, bo skończyło się w tak ciekawym momencie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poproszę z Niallerem:)
    Imagin świetny!
    Czekam na więcej twej twórczości!
    Życzę weny:)

    OdpowiedzUsuń