wtorek, 7 maja 2013

Libster Award

Mam wiadomość dla was. Może złą może dobrą. Zależy czy lubicie tego bloga. Jeśli tak to jest dobra. Wróciłam. Na długo? Nie wiem. Może. Ostatnio w życiu miałam ciężki okres. Jak część was wie byłam w szpitalu. Czemu? AB. Anoreksja, bulimia. Mówi wam to coś? Niestety zapadłam w to. Do szpitala trafiłam przez odwodnienie. Już nie przynudzam i piszę. :))

Zostałam nominowana do Libster Award przez Jenn z bloga: http://one-direction-imaginy-polish-fans.blogspot.com

1. Imię 
Olga. 
2. Ulubiony kolor
Czerwony jak Zayna :3
3. Ulubiona część garderoby
Buty, mam ich mnóstwo. 
4. Ulubiona książka
'Harry Potter i Czara Ognia' 
5. Ulubiony film
'Dirty Dancing'
6. O czym najczęściej marzysz?
O doskonałym życiu z 1d i piłkarzami ;)
7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Lekarz albo prawnik.
8. Jak dałabyś na imię swoim dzieciom?
Nadia, Damian, Sebastian, Magda.
9. Piszę bloga, ponieważ...
Czytałam mnóstwo blogów z imaginami (niestety pozawieszane) i pomyślałam może ja też spróbuje? Może i mi się uda? Na razie nie odnoszę jakiś spektakularnych sukcesów w tym kierunku, ale się staram i mam nadzieję, że to docenicie.
10. Lubię 1D, ponieważ...
Nie są to typowe gwiazdeczki, które myślą tylko o sobie. Ich głosy są po prostu boskie. ;3
11. Gdy mam doła to...
Leżę, płaczę, krzyczę, słucham 1d. 

A także przez onewayoranother1D z bloga http://onewayoranother1d.blogspot.com.ar/
 
1. Jak masz na imię?
Olga. ;3
2. Pięć najważniejszych dla Ciebie słów?

1. Przyjaciele.
2. Książki. 
3. Miłość. 
4. Muzyka.
5. Rodzina.
3. Co wg Ciebie jest ważniejsze - umiejętność słuchania czy umiejętność mówienia?

Chyba jednak słuchania. Mówić umie każdy. Słuchać nieliczni.
4. Opisz siebie w sześciu słowach - trzy cechy pozytywne i trzy negatywne?

Pozytywne: 
Miła, cierpliwa, uczuciowa. 
Negatywne: 
Pyskata, bezczelna, łatwowierna.
5. Czy masz Twittera?

Nie.
6. Ulubiony szkolny przedmiot?

Biologia :3
7. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?

'Siła marzeń. Życie w One Direction'.
8. Masz dewizę życiową? Jeżeli tak - napisz.

Mam kilka jedna z nich: "Spraw, aby każdy dzień mógł stać się najpiękniejszym dniem twojego życia"
9. Masz zwierzę? Jeżeli tak - napisz jakie i jak się wabi. :)
Kota mam a wabi się Niall, bo jest głodomorem ;)
10. Czego najbardziej nie lubisz robić?
Sprzątać. Najgorsza rzecz na świecie. 

Oraz przez Crazy. ∞  z bloga http://imaginoonedirection05.blogspot.com/
 1. Jak masz na imię? 
Olga. :D  2. Czy wybierasz się gdzieś na wakacje? 
Tak, Tunezja, Londyn i Hiszpania. Może jeszcze Niemcy ;33  3. Masz swojego zwierzaka? 
Kota. Nialla.  4. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka? 
Demi Lovato, Justin Bieber.  5. Twoje motto? 
 Następne motto: 'Żyj jakby świat miał się jutro skończyć' 6. Masz hobby? Jak tak, to jakie? 
Piłka nożna i siatkówka.  7. Twoje największe marzenie? 
Być żoną jednego z 1d albo piłkarza (najlepiej z BVB albo Realu) ;D 8. Jak dowiedziałaś się o istnieniu One Direction?
YouTube ;) 9. Jaki dźwięk najbardziej Cię irytuje?  
Pstrykanie palcami. grrr -,-' 10.  Co cenisz u swoich przyjaciół? 
Szczerość, lojalność, poczucie humoru.  11. Ulubieniec z 1D? 
Louis i Zayn ;33 

Za wszystkie nominację serdecznie dziękuję ;* Nie spodziewałam się. Mogę nikogo nie nominować? Nie chcę nikogo urazić. :))

1 komentarz:

  1. KOT NIALL! *_* O.MÓJ.BOŻE. - oddaj kota! :D
    Jeżeli chodzi o mnie - http://onewayoranother1d.blogspot.com.ar/ (co chyba widać, jeżeli chodzi o nazwę, która wyświetli się przy komentarzu) to nie musisz nikogo nominować, bo szczerze mówią, ta część w Liebster Award jest najtrudniejsza. Największą przyjemnością jest czytanie odpowiedzi na zadane pytania, dlatego bardzo cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania! No i oczywiście bardzo się cieszę, że już wróciłaś - ciągle na Ciebie czekałam! :)

    OdpowiedzUsuń